Ben o kadar blog açtım sadece burada olanları mı yazacağım azizimmm aayh olmaz olamaz!! evet çok garip şeyler yaşıyo olabilirim ama yine de sırf burayla olabaz diye düşünüyorum.

Japonya’daki deprem..

olaya trajik yönünden değil de trajikomik bi o kadar da ironik tarafından bakmak istiyorum. ‘Camdan atlayan tekkişi bir Türk..!’ Bu da malesef o ülkede yaşayan vatandaşlarımızın bile yeterli bilince sahip olamayışları. Sen git, teknolojisi en muazzam ülkede yaşa ama deprem olunca hoop aşağı atla. Türkiye’deki ‘yetersizlik’ heryerde boy gösteriyor ne yazık ki.. Umarım hasarlar bir an önce giderilir. Yaşanan olay muhakkak ki çok üzücü.

İbrahim Tatlıses vurulmuş !!!

Aman allahım adamı kurşuna dizmişler adeta.. Üzüldüm resmen çok üzüldüm.. Yandaş medya ve muazzam vatandaşlarımız başlamış tabi konuşmalara. Nerede eli varsa var adamın. Ama yapmayın nolur.. Birinin hayatını sonllandırmak bir kurşuna bağlı olmamalı asla.. Acil şifalar diliyorum..