Tabi bi karmasa, yeni insanlar, yeni bir yasam alani, yeni uyku duzeni, yeni hava sartlari vs vs vs derken cok hizli gecti ilk bir haftam. Ama su an duzene girdi hersey (nerdeyse hersey:) ). 20 kisi falaniz erasmus ogrencileri olarak cogu Fransiz, Italyan da var Sloven de Polonyali da.. Baya karisik bi grup ama uyumlu ve eglenceli bi grup ayni zaman da🙂 Burada sizi zorlayacak en muhim mesele hava sartlari diye dusunuyorum. Cunku inanilmaz kuru ve keskin bir hava soz konusu. Ama 1 ay icinde havanin yumusayacagina dair rivayetler var🙂 Bakalim gorucez. Burasi
Prag´a 2-2.5 saat mesafede sirin duzenli ve cok temiz bir sehir. Icinde hersey bulunabiliyor sadece dukkanlarin acik oldugu saatlerin iyi ayarlanmasi gerekli. Ornegin pazar gunleri burada yapilabilecek pek fazla sey yok. cogu yer kapali cunku. Dun acik restaurant bulabilmek icin -8 derecede 1 saat yuruduk mesela🙂 Buraya cok yakin kayak merkezleri var, cok yakin tarihi sehirler var. Biz bitanesine gittik. 2. yuzyildan kalma bir sehir buram buram tarih kokuyo derler ya oyle bisey🙂 Buradaki eglence anlayisi cogunlukla pub kavramindan geciyor. Oturup ickilerin icilebildigi ve saatlerce muhabbet edebileceginiz cok sirin publar var. Ulasim agi cok gelismis. Viyena burdan 3.5 saat mesafede mesela (haftaya gidecegimden arastirdim :)) Klasik orta Avrupa sehri denebilir. Gezip gorulecek cok ama cok yer var. Ben henuz baslayamadim ama sabirsizlaniyorum🙂

Tabi daha 1 haftadir burdayim eminim paylasacagim daha cok sey var burda.. Esen kalin🙂